Po premiérovém loňském startu na Oldtimer Bohemia Rally FIVA, osmém místě celkově a čtvrtém ve třídě vyrazila posádka ŠKODAMOTOR Veterán Klubu i do letošního již šestého ročníku s cílem být na bedně.
…ŠKODA.NEVĚDĚT
Mediální skupina …ŠKODA.NEVĚDĚT zaznamenala úspěch již před startem. Její web SKODAKLASIK.cz byl mediálním partnerem Oldtimer Bohemia Rally 2015 FIVA a na startu opět stála „Olinovo“ eMBéGéčko.
Oldtimer Bohemia Rally FIVA
Na start soutěže se postavilo necelých sedm desítek soutěžících. Nejstarší stroje BSA 700 E28 z roku 1928 pocházely z rodiny Šulců, z nichž jeden řídila nestorka veteránských srazů paní Libuše Šulcová. Té se zatím na této soutěži nepovedlo dojet do cíle a bohužel, ne jinak tomu bylo i letos.
První den byla na pořadu nejkratší etapa, která měřila 66,15 km. Vedla po okolí Mladé Boleslavi a byly na ní dva rychlostní testy, které každý musísel projet předepsanou rychlostí. My jsme měli přiděleno 40 km/h.
Druhý den byl již kilometrově náročnější a druhá etapa 97,90 km vedla do Hořic, kde byl oběd a dvouhodinová přestávka. Ta se nám povedla asi nejlépe a přiblížila nás k bedně. Naopak třetí 110,7 km dlouhá etapa se nám nepovedla, ale stále jsme byli na dohled stupňů vítězů.
Do posledního dne jsme vstupovali s odhodláním zaútočit na třetí místo a odrazit útok posádek na voze Renault Caravelle, jimž se povedla čtvrtá etapa měřící 107,4 km. Přestávka byla v Roudnici nad Labem a nás čekala poslední pátá etapa dlouhá jen 93,75 km.
SKODAKLASIK.cz v cíli
Letošní Oldtimer Bohemia Rally FIVA měřila celkem 475,9 km a to znamenalo více jak 12 hodin jízdy. Na trase bylo 10 měřených úseků, se kterými se nejlépe vypořádal Martin Cieslar na voze Ford Mustang Fastback.
Posádka reprezentující SKODAKLASIK.cz Libor Olič / Ondřej Zlámal na voze ŠKODA 1000 MBG z roku 1967 v cíli obsadila ve skupině F pěkné třetí místo a bramborovou pozici z loňska, vyměnila za vavřínový věnec.