Důkazem, že filozofie Simply Clever patří k DNA automobilky ŠKODA, je tradiční důraz mladoboleslavských vývojářů a designérů na „jednoduchou promyšlenost“ vozidel, uplatňovaný již od prvotních návrhů. Příkladem šel zobrazený typ 110, zástupce poslední generace vozů Laurin & Klement a zároveň první mladoboleslavská škodovka. V roce 1925 se totiž značka L&K spojila se silným strategickým partnerem, Škodovými závody v Plzni.
Základní model Laurin & Klement ŠKODA 110 rozvíjel osvědčenou robustní konstrukci. Na podvozku s žebřinovým rámem o rozvoru 2950 mm měli zákazníci k dispozici čtyři verze praktických uzavřených karoserií, dále roadster, případně čtyř- či šestisedadlový „phaeton“ přezdívaný „vana“. Tedy otevřený vůz se sedadly ve dvou či třech řadách. Prostřední bylo možné zcela sklopit a při částečném obsazení vozu tak uvolnit místa pro nohy cestujících vzadu. Za horkých dnů přišlo vhod výklopné čelní sklo, při defektu pneumatiky nemusel řidič vykládat zavazadla díky skvěle přístupné dvojici rezervních kol po stranách přední kapoty.
V době, kdy automobily platily za luxusní zbytné zboží, přišla značka ŠKODA s důvtipným řešením. Vyvinula kombinovanou karoserii, slučující výhody osobního vozu s dvoumístným valníkem o užitečné hmotnosti 500 kg. Ložná plocha měla rozměry 1750 x 1580 x 400 mm, nakládací hrana ležela necelý metr nad vozovkou. Přední část vozu až za přední sedadla zůstávala fixní, snadnou a rychlou záměnou zadního nástavce se užitkové vozidlo, sloužící drobnému živnostníkovi k rozvážce zboží, o víkendu změnilo v plnohodnotný čtyřmístný osobní automobil. Podnikatel se tak mohl se svojí rodinou vydat na výlet či dovolenou. Nezapomínejme, že v roce 1925 se do práce chodilo i v sobotu a dokonce i z volné neděle se tehdy Češi těšili teprve 20 let.