Bugatti slaví 100. výročí vozu typ 32, který byl přezdívaný jako „Tank“. Jde o jeden z nejvýraznějších závodních vozů zlatého věku automobilky. Tank dostal své jméno podle svého neobvyklého tvaru, který kontrastoval s pružným vzhledem jiných předválečných vozů Bugatti, stejně jako podle odhalených nýtů a šroubů. I když byl tank přezdíván pro úmorná pásová vojenská vozidla, design tanku byl inspirován křídly letadla a měl podle Bugatti zlepšit aerodynamický výkon.
Na tehdejší dobu úchvatný vůz
Bugatti použilo jako výchozí bod typ 30, který obsahoval 2,0litrový řadový 8 motor tohoto vozu, který produkoval přibližně 88 koní a poháněl zadní kola prostřednictvím 3stupňové manuální převodovky. Rozvor se ale zkrátil a rozchod se zúžil, aby se přizpůsobil novému tvaru karoserie.
Kromě stylu měl Tank některé mechanické prvky, které byly v té době považovány za inovativní, včetně podvěsného podvozku a předních hydraulických brzd. Byly vyrobeny čtyři sériové vozy plus prototyp.
Svůj závodní debut si Tank odbyl 2. července 1923 při Velké ceně Francie, která se toho roku jela ve městě Tours v údolí Loiry. Bugatti přihlásilo všechny čtyři produkční vozy do závodu, který sestával z 35 kol na 14,1 mílovém okruhu složeném z veřejných komunikací. Nejlepší místo jezdce Tanku měl Francouz Ernest Friderich, který se umístil na třetím místě. Závod dokončil za sedm hodin a 22,4 sekundy s průměrnou rychlostí těsně pod 112 km/h.
Velká cena Francie v roce 1923 byla jediným závodem typu 32, protože Bugatti se rychle zaměřilo na vývoj typu 35. Přezdívka Tank by však přežila s Bugatti Type 57G, které vyhrálo 24 hodin Le Mans v roce 1937 a také Velkou cenu Francie v roce 1936.